Lélek Reform

Lélek Reform

A Csodakarkötő segítségével nyertünk a kaparós sorsjeggyel

2017. szeptember 14. - Lélek Reform

A Csodakarkötő nagy sikernek örvend. A legszebb álmaimat is felülmúlja az, hogy mennyire népszerű lett. Ez az ékszer nem csak hogy szép, de akkora energiákkal töltöttem fel, hogy magam is elcsodálkozom a visszajelzéseiteken. Most megszeretnék veletek osztani pár sikertörténetet, ami számomra is hatalmas csoda. Az előző blogbejegyzésemben a közvetlen ismerőseimnek a sikertörténeteiről olvashattál, http://lelekreform.blog.hu/2017/08/30/a_siker_es_a_boldogsag_karkotoje de most olyan történetekről olvashatsz, akikkel személyesen soha nem találkoztam, de ők még is bizalmat szavaztak a Csodakarkötőnek.

20750811_2003136419907725_562167275_n.jpg

Judit sikertörténete:

Oviban dolgozom egy olyan faluban ahol hátrányos helyzetű gyerekek vannak. Augusztus végén a vezető óvónő közölte, hogy szeptembertől az én csoportomba kerül két olyan gyerek, akikkel korábban nagyon sok gond volt. A kisfiú hiperaktív, a kislány epilepsziás, és a rohamai naponta többször is jelentkeznek. Én nagyon kétségbe voltam esve, hiszen a karkötőt is azért rendeltem, hogy az életemet tegyem rendbe és most jött ez a két kis óvodás, ami igen csak megrémített. Szeptember óta a karkötő a kezemen van éjjel és nappal. Feltűnt, hogy a csoportomban lévő gyerekek mindig a bal kezemet simogatják, amin egyébként a karkötő van, ahogyan Andi tanácsolta. Az egyik napon le vettem, mert olyan feladatokat csináltunk, amiben nem akartam, hogy a karkötő megsérüljön, és egyszer csak 3 kisgyerek a csoportból oda jött hozzám és kért, hogy a karkötőt ne vegyem le, húzzam vissza a kezemre. Teltek a napok és már a szülőknek is feltűnt, hogy a nehezen kezelhető gyerekek teljesen le vannak nyugodva, és azok a problémák, amik korábban mindennaposak voltak, az óvoda megkezdése óta nem jelentkeznek. Hatalmas nyugalom és szeretet van a csoportomban, és a gyerekek pénteken úgy mennek haza, hogy szombaton és vasárnap is jönni akarnak az oviba. A karkötő nem csak, hogy rám van nagyon jó hatással, de a környezetemben élőkre is. 

Emőke története:

Anditól kaptam két karkötőt, Az egyiket én hordom, a másikat a párom. Hosszú idő óta megrekedt az életünk és nem haladtunk egyről a kettőre. Voltak olyan ügyeink, amikkel nem tudtunk zöld ágra vergődni, és sokszor igen csak kétségbe voltunk esve. Andival már régóta ismerjük egymást, és sokszor beszélgettünk a Lélek Reform programjáról és a mi helyzetünkről. Ő mindig tartotta bennem a lelket, és sokszor említést tett, az Csoda karkötőről, és java részt mindig megosztotta velem a legújabb sikertörténeteket. Egyszer aztán úgy alakult, hogy nekünk is lett egy-egy a csuklónkon. Az életünk olyan szinten elindult, hogy alig hiszünk a szemünknek. Andris a párom soha nem hitt az ilyesfajta dolgokban, de most nem hajlandó levetni a karkötőt a kezéről. Az ő pangó üzlete is hirtelen pozitív irányba változott, amivel korábban hónapokon át nem jutott előbbre. Beköszöntött az életünkbe a boldogság, és olyan helyzetek történnek a mindennapjainkban, amiért valóban érdemes élni. Pezseg az életünk és, jönnek az életünkbe olyan személyek, naponta történnek olyan események amik hozzásegítenek minket ahhoz, hogy valóra váltsuk mind azt, amit szeretnénk.

Judit története:

A minap a tévében láttam egy új kaparós sorsjegyet. Mondtam az anyukámnak, hogy vegyünk belőle. Másnap vettünk is két darabot, és mind a kettővel 10-10 ezer forintot nyertünk. Nagy volt az öröm. Az ezt követő napon beváltottuk a nyereményt, és úgy döntöttünk, hogy újra húzunk kettőt. Hazaérve kapartuk le őket, és lám csodát ismét nyertünk mind a kettővel 10-10 ezer forintot. Hétfőn munka után a Lottózó felé mentem, hogy beváltsam a nyereményünket, és ismét kettőt kértem. Haza érve anyukámmal neki álltunk újra "kaparni". Megdöbbenésünkre ez a próbálkozásunk is hozott 10-10 ezer forintot a konyhára. Azonnal hívtam Andit! Ez már nem véletlen, hiszen 6 sorsjegyből mindegyik nyert.

Mária története:

A látásom nagyon megromlott az utóbbi időben. A tévén lévő feliratokat már nagyon nem láttam. Amióta a karkötőt viselem, azóta sokkal tisztábban látok és el tudom olvasni a feliratokat is.

Kati története:

Évek óta nem alszom jól. Éjszakánként mindig felébredek és forgolódom. Amióta a karkötő a kezemen van, azóta végig alszom az éjszakákat és napközben sokkal aktívabb és nyugodtabb vagyok. A pánik tüneteim, a rossz közérzetem jelentősen javult, pedig még csak két hete használom a Csodakarkötőt.

Naponta kapom az üzeneteket, hogy milyen hatékony a programozott Csoda karkötő. Hálásan köszönöm, hogy bizalmat szavaztatok nekünk. Beával azon vagyunk, hogy a hatalmas igényt a megrendelést illetően teljesíteni tudjuk. A munkánk mellett hatalmas szeretettel vesszük kézbe a Csoda karkötőket és adjuk postára, azzal a tudattal, hogy igény szerint mindenki életébe beköszöntsön az egészség, a boldogság, a szerencse és a bőség.

ITT TUDOD MEGRENDELNI ÜZENETBEN:

https://www.facebook.com/LelekReform/

https://www.facebook.com/tehiszelbenne/

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekreform.blog.hu/api/trackback/id/tr8612827718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Veronika Bancsók 2017.11.23. 19:14:12

Szeretném megrendelni a csoda karkötőt és a csoda füzetet!! Hogyan lehetséges?? Köszönöm válaszát!!!! Üdvözlettel Veronika

Erzsébet Valéria Kalló 2017.12.31. 05:15:10

Szeretném megrendelni, csódakarkötöt.

Erzsébet Valéria Kalló 2017.12.31. 05:17:22

Szeretném csódakarkötöt, és vele füzetet is megrendelni.

Izolda Kozak 2018.05.09. 20:43:22

Szeretnek rendelni hogy tudok koszonom szepen valaszat
süti beállítások módosítása