Lélek Reform

Lélek Reform

ÖNSZERETET, ÖNBECSÜLÉS, ÖNBIZALOM

2017. szeptember 26. - Lélek Reform
"Először meg kell tanulnunk, hogyan szeressük önmagunkat, mielőtt másokat szeretnénk. Először tisztelni kell magunkat, mielőtt másokat tisztelnénk. Először önmagunkat kell szolgálnunk, mielőtt bárki mást szolgálnánk. Ha nem tudjuk, hogyan tegyük meg mindezt magunkért, akkor nem fogjuk tudni megtenni másokért." (Yogi Bhajan)
 
Hogyan induljunk el ezen az úton? Mik az első lépések, és mivel tudunk tenni magunkért? Ezt tanulhatod Lélek Reform program keretein belül. Új megvilágítást kapnak a mindennapi nehézségeid. Érthetővé válnak a számodra az összefüggések a magánélet és karrier területén egyaránt. Mutatok egy olyan Utat, amit megértve, fokozatosan elsajátítva és élve teljesebb, boldogabb életed lehet.
Az érintett témák közül: - az önbizalom, önbecsülés, önszeretet - a boldog párkapcsolat titka - függések, félelem gyógymódja - munka, magánélet harmónia - az anyagi biztonság megteremtése - az egészség helyreállítása.
A megoldás a kezedben van, én csak azt mutatom meg, hogyan is hívd elő magadból azt az ősi tudást, ami Csodákat tud tenni az életedben.  Különböző technikákat mutatok és tanítok meg neked, amivel valóban megváltozik az életed.

Nem halat adok Neked, hanem megtanítalak halat fogni. Egy olyan értéket kapsz a Lélek Reform programom által, amely rávilágít téged arra, hogy milyen csodálatos az élet, és a problémákat már nem problémának éled meg, hanem feladatként tekintesz egy egy eseményre. Ura leszel az életednek, magabiztosabb leszel, harmóniában és szeretetben élsz önmagaddal és a környezeteddel egyaránt. Megtapasztalhatod azt is, hogy milyen bőségben élni.

15281973_10209513831794813_1342361247_n_2.jpg

Kedves Andi 
Ez a legőszintébb köszönő levél , inkább hívnám hála adásnak � Lassan több mint egy hónapja vettem részt a programodban és nagyon sokat fejlődtem a program alatt. Imádtam minden beszélgetésünket, azt a nyers igazságot amit felfedtél előttem hogy tisztán lássak. De gondolom sokakban mint, ahogy bennem is felmerült mi lesz miután vége a programnak, mi lesz velem? Hogy leszek meg beszélgetés nélkül hisz alkalomról alkalomra erősebbé váltam ezen beszélgetések után... Hát elmondom mindenkinek ,hogy a válasz benned van a te döntésed, Anditól megkaptam az utat, a játék szabályokat , ha lehet így nevezni ,hisz az élet egy játék , vidámság és boldogság és alkalmaztam erős, egészséges vagyok és boldog vagyok! És csodálatos érzés ,hogy mindent én tartok a kezembe és a kis segítőim az angyalkáim! Megszűnt az életemből minden régi fájdalom, a pánik betegség eltűnt,kontrollálni tudom magam bármilyen helyzetben, nyílt vagyok ,bátor és szókimondó, és ez régen nem így volt , mára már nem söprök semmit a szőnyeg alá hanem kimondom és megoldom és sikerül minden sikerül mert hiszek benne, jövőhónaptól elkezdem életem álom munkáját , amihez szintén Andinak szeretnék hálát adni. Felmondtam a régi munkahelyemen és most csak úgy szárnyal a fantáziám mit fogok megvalósítani a jövőben, pedig régen nem így volt ,hiszem nem becsültem magam, de ez már a múlté. Az egészségemre visszatérve régen a pánik mellett folyamatos megfázások, vírusos betegségekkel küzdöttem egy hónapba volt hogy három ilyen vírust elkaptam egymás után, a program közbe és utána tanúsíthatom , hogy makk egészséges vagyok azóta is ! Ami nagyon nagy szó hiszen gyerekek között dolgozom. A lelki békém is megtanultam kezelni, el tudom engedni a fölösleges stresszt, hisz nincs rá szükségem és nem idegesít fel semmi mert kint tudom hagyni és a lelkembe harmónia van csodás érzés! A párkapcsolatomról ódákat tudnék mesélni rossz volt folyamatosan veszekedtünk úgy éreztem megfulladok tőle...és most megbeszélünk mindent, nem ugrok bele a vitáiba felülkerekedem rajra és a párom átgondolja majd bocsánatot kér pedig o nem ez a fajta . A lelki békém nem tudja megzavarni mert nem velem van baja hanem saját magával, de segítek neki és látom hogy fejlődik lassacskán ,de biztosan. Imáim meghallgattak és új munkahelye lesz neki is így nem kell minden éjjel egyedül lennem és mindig azt látnom hogy fáradt és alszik. Egy teljesen új szakasz kezdődik az életünkben , sokkal több idő lesz egymásra és ettől eszméletlenül boldog vagyok. Nagyon hálás vagyok Andi és még egyszer köszönöm ,hogy segítettél rájönni ki vagyok én és mi az utam és hogy érhetem azt amit szeretnék, álmaimból válik valósággá minden! Köszönöm milliószor és áldás rád és családodra ! Csodás napot kívánok Üdvozlettel!
Tina❤️

Megérted, hogy mi miért történik az életedben, tudod, hogy a környezetedben élők miért reagálnak úgy dolgokra ahogy reagálnak. Nyitott könyv lesz előtted az egész életed és ez sokszor csodás felismeréseket okoz Neked az új életed. 

"Kedves Andi!

Tudom vártál már erre a levélre, hisz lassan 2 hónapja úgy váltunk el egymástó a program befejezésének a végén, hogy jelentkezem és írok! Mozgalmas 2 hónapot tudhatok magam mögött, nagyon jól alakul az életem, de hogy miért pont most írok, miért most jött el a pillanat szeptember 13.-án délután fél 2 - kor??? A magyarázat egyszerű…… Belevágtam, ma megtettem az első lépést az álmom megvalósításához és bizony előkerült a csoda füzetem! Szépen gépeltem amit nagyon nagyon akarok, közben élveztem a nap sugarait az arcomon. Befejeztem az írást és elkezdtem lapozgatni visszafelé, amiket már előtte írtam és akkor jött a döbbenet!!!!! Sok sok minden amire vágytam, amit leírtam és igazán hiszek, hittem akkor benne,kezd megvalósulni. A sorokat olvasva könny csordult a szemembe hisz már ez is teljesült és jé ez is!!! Most tudatosult pontosan bennem mire vagyunk képesek ha tényleg akarjuk, mi mindent elérhetünk a hitünkkel, a tudatos életünkkel!!! Valahol tudtam és hittem hogy ez működik, hiszem nélküled ,a programod nélkül nem biztos hogy a nagy napom a leggyönyörűségesebb lett volna, de te megtanítottál és bizony még ma sem értem hogy, de én voltam aznap a világ legszebb, legjobb, legboldogabb menyasszonya és ezt mindenki látta!!!! Olyan nyugalom és harmónia ami aznap megszállta az egész testem az megmagyarázhatatlan!!!! Egyszerűen tökéletese volt minden!!!! Azóta is sok minden fejlődött az életembe pozitívan, de tudom hogy tényleg csodák fognak még történni velem, csak nagyon, szívből akarnom és hinnem kell. Folyamatosan tanulnom,fejődnöm, hogy ezeket mind mind elérjem és a kulcs a CSODAFÜZETben és a HITben rejlik!!! Még egyszer hálásan köszönök neked mindent!!!

Csodálatos napot,millió puszi!!!!"

Anasztázia

Hidd el, hogy megéri az önmunkát megcsinálnod, hiszen ezzel megismered önmagad, találkozhatsz azzal az emberrel, akivel talán még soha nem is találkoztál az eddigi életed során.

Gyere és tarts velem ha változtatnál az életeden :-) 
A sikertörténetekről itt olvashatsz bővebben Több száz embernek hozott már az életébe boldogságot a Lélek Reform program.Én a helyedben élnék a lehetőséggel, hiszen ezzel a programmal csak nyerhetsz.  http://lelekreform.blog.hu/tags/sikert%C3%B6rt%C3%A9netek

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekreform.blog.hu/api/trackback/id/tr9012896472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anikó Gátsik Gyuláné 2018.03.12. 18:55:46

Szeretném megrendelni a csodakarkötőt.Megfelel az ismertetett 12 ásvány programozás.Kérlek értesits a további teendőimről.Köszönettel Anikó

Jencerné Erzsi 2018.07.04. 17:19:28

Csodakarkötő ára érdekelne. köszönöm-Erzsi
süti beállítások módosítása