Lélek Reform

Lélek Reform

Most már így motiváld magad, ha szerelmi bánatban szenvedsz

2016. október 17. - Lélek Reform

Bizonyára Te is voltál már olyan élethelyzetben, amikor nem láttad a kiutat, a lelked darabokra tört és nem volt értelme annak, hogy tovább élj. Én nagyon sokszor voltam ilyen helyzetben. Úgy éreztem, hogy egy -  egy életszakaszomban felmerülő problémát, már nem tudok megoldani, és végső elkeseredésemben, már arra is gondoltam, hogy véget vetek az életemnek. Az első ilyen kemény élethelyzetem, az akkor volt, amikor 17 évesen 9 hónapos terhesen, szülés előtt egy héttel, a kisfiam apukájától külön váltunk. Nem okolom Őt, hiszen, mind a ketten kellettünk ehhez a döntéshez, de lelkileg megélni, nagyon nem volt egyszerű dolog. A kisfiam a hasamban jelezte, hogy: "Hé Anya! Én is itt vagyok! Még meg sem születtem és Te már megölnél mind a kettőnket? Nagyon nehéz volt feldolgozni a szakítást, amit még az is nagyban megnehezített, hogy a gyermekem kiköpött mása volt az apukájának. Egész terhességem alatt, azt kívántam, hogy az apukájára hasonlítson, és amikor a vágyam valóra vált, akkor meg nem tudtam mit kezdeni a helyzettel. Imádtam a fiam, büszke voltam rá, hogy ilyen csodálatosan szép, de baromira fájt a nagy hasonlóság, ami meg nehezítette a lelki felépülésem. Amikor a gyermekem aludt, éjszakákon át írtam ki magamból azt a mérhetetlen fájdalmat amit a lelkemben éreztem. Addig írtam a gondolataimat, amíg megkönnyebbültem. Másnap egy új nap kezdődött, és a napomat az írással zártam. Ez ment heteken át. Arra viszont hamar rájöttem, hogy nem fekhetek le úgy, hogy a szívem vérzik. Ügyeltem mindig arra, hogy a soraimat egy lélekemelő történettel zárjam, ami megerősít engem abban, hogy igen is van értelme az életemnek. Motivációs levelet írtam magamnak zárásként, amit minden egyes napon újra és újra leírtam, erőt merítve belőle a holnaphoz. 

black-dark-hearts-blue-pink.jpg

Most segíteni szeretnék Neked azzal, hogy megosztom veled, azokat a gondolatokat, amik engem átbillentettek a szerelmi csalódásomon. 

Tudod (ide a neved kerül) ... most ez egy nagyon fájdalmas és nehéz helyzet, de tudd, hogy elég erős vagy ahhoz, hogy feldolgozd, azt a lelki kínt, amit érzel. Rövid időn belül rá fogsz jönni, hogy ami most történik, az csak a javadat szolgálja. Abban is biztos vagyok, hogy elég tudatos vagy ahhoz, hogy meglásd az értéket ebben a történetben. Tanulj az esetből és szűrd le a konzekvenciát, hogy a jövőben sokkal jobb legyél, mint szerető és társ. Nézz magadra úgy, mint ha a partnered lennél! Vajon Te hol hibáztál, vagy talán mit nem tettél meg, annak érdekében, hogy a kapcsolatotok működni tudjon. Talán az is lehet, hogy sokkal többet adtál, mint amit a partnered elbírt. Nézz kívülállóként a kapcsolatotokat. Vajon valóban annyira jó volt, hogy most megéri szenvedned miatta? Mindig ilyen társra vágytál? Ha Ő még az életed része lenne, vajon milyen távlatban tudod elképzelni vele az életed? Mik azok a pozitív értékek, amiket ez a kapcsolat adott Neked? Bizonyára vannak pozitív emlékeid is. Most amíg fáj, addig minden olyan szépnek tűnik. Hiszen hatalmas erővel vágyódsz utána. De vajon most nem csak egy rózsaszín szemüvegen át nézed az elmúlt időszakot? Hányszor sírtál, vagy emésztett a bánat az idő alatt, míg melletted volt? Valóban ki tudtál teljesedni mellette? Meg tudtad élni azt a nőt (férfit) aki valójában vagy? Hány éjszakát beszélgettetek át úgy, hogy valóban veled volt, megélte azokat a dolgokat és érzéseket, amikről meséltél neki? Érezted, hogy az élete része vagy, és ami neked fáj az neki is? Valóban társként kezelt, egyenrangú félként? Örült a sikereidnek és támogatott az előrelépésedben, motivált, hogy még többet kihozz magadból? Ha 50 pontban fel kellene sorolni azokat a tulajdonságokat, amiket egy kapcsolatban elvársz a társadtól vajon aki most a szívedet össze törte, mennyinek felel meg? De azt is gondold át, hogy az 50 elvárásodból Te mennyinek  felelsz meg.  Szánj magadra egy kis időt és vedd végig, pontról pontra az elvárásaidat, és ha módodba áll tegyél meg mindent annak érdekében, hogy megfelelj azoknak a szempontoknak, amit a leendő partneredtől is elvársz. Csodálatos nő (férfi) vagy, aki igen is szerethető. Ahhoz, hogy megéld a párkapcsolatodban a harmóniát, ahhoz neked is le kell tenned az asztalra valamit. Változz, hogy változzon az életed. Legyél olyan, rendelkezz olyan tulajdonságokkal, amiket a partneredtől is elvársz.

Fontos, hogy tudd, milyen kapcsolatot is szeretnél, hiszen nagyon sok ember, meg sem tudja fogalmazni magának, hogy milyen legyen az szerelmi kapcsolat, amit az életében megszeretne élni. Fontos, hogy egy kis papírra kiírd, mik azok az elvárások amikre szükséged van ahhoz, hogy valóban megéld azt a csodát, amit egy kapcsolat jelent, jelentene neked. (humoros, kedves, őszinte, családcentrikus, megbízható, humoros, romantikus, tiszta, kiegyensúlyozott, hűséges....stb) ezekből legalább 50 db sorolj fel. Ne foglalkozz azzal, hogy a jelenlegi párod közel sem olyan, amilyen elvárásokat te a cetlidre leírtál, csak sorold fel a vágyaidat a a személlyel kapcsolatban. Ha ezzel megvagy, öntsd mondatokba és jelen időben írd be a Csodafüzetedbe. Fontos, hogy a magaddal kapcsolatos elvárásokat is le kell írnod, ami akkor igazán jó ha megegyezik a társaddal kapcsolatos elvárásokkal. Így már ha leírod ezeket a gondolatokat, úgy fogalmazz, hogy (őszinték vagyunk egymással, hűségesek vagyunk egymáshoz, kölcsönösen szeretjük egymást...) Fontos, hogy a közösen megélt dolgokat is le kell írnod és bele kell élned magad abba a helyzetbe amiről írsz. Ha ez gondot jelent, nézz meg egy szerelmes, romantikus filmet és menni fog a dolog könnyedén. Használd a fantáziád bátran, legyen akár a szexről is szó. Én így írom: Boldog, kiegyensúlyozott, harmonikus kapcsolatban élünk a férjemmel, kölcsönös tiszteletben, kölcsönös szerelemben, megértésben....

Hiszem, hogy ezzel a bejegyzésemmel a segítségedre lehetek egy nehéz helyzetben. Több ezer embernek segítettem már vele. Vajon miért pont Te lennél a kivétel Ha még is úgy érzed, hogy a segítségemre volna szükséged, akkor keress meg bátran.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekreform.blog.hu/api/trackback/id/tr6011809057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cseresnyés Pálné Marika 2016.11.22. 20:42:42

Igen, érdemes elgondolkodni minden szavadon, és talán elfogadni az ajánlatodat is, amit javasolsz benne. A kérdésekre keresni kell és meg találni a választ. Amit megválaszoltál, azt meg mindenképpen értékelni kell. Máris találtam olyat ami világosságot gyújtott és pozitívan értékelhető.
süti beállítások módosítása