Lélek Reform

Lélek Reform

Elegem van az apukámból....

2017. január 21. - Lélek Reform

Egy fiatal lány keresett meg engem, aki agyon el volt keseredve. Úgy érezte, hogy valami nagyon meggátolja abban, hogy teljes és boldog életet éljen. A kapcsolatai mindig zátonyra futnak, szinte mindig ugyan abba a hibába esik, ugyanazokat a dolgokat generálja újra és újra, ami végül a kapcsolatai megromlásához vezet. Közel 30 évesen már boldog és kiegyensúlyozott életet szeretne élni, de még mindig otthon lakik. Nagyon megnehezíti az életét a szülők állandó vitatkozása, amit leginkább az apa generál. A napi cirkuszok, az apa hozzáállása a családhoz, és az anyukájának a lelki vívódása, már akkora terhet jelent neki, hogy az első beszélgetésünk alakalmával valóban nagyon érezhető volt az elkeseredettség a hangján.

15281973_10209513831794813_1342361247_n.jpg

Ez a fiatal lány a család összes terhét a vállán cipelte. Kisgyermek korától kezdve önértékelési problémái voltak, hiszen már úgy érkezett meg, hogy nem kívánt gyermek volt. Bármit is csinált, mindig úgy érezte, hogy nem ismerik el őt. Kiváló tanulmányi eredményeit sem ismerte el az apa, és napi szinten csak a hiányosságai kerültek előtérbe. Bármit is csinált, az sosem volt jó, amit legtöbbször az apa jelzett felé. A kapcsolataiban sokszor felismerte, hogy Ő éppen úgy viselkedik a férfiakkal, ahogyan az apa viselkedik vele. Felismerte ugyan a problémát, de mind idáig nem tudott mit kezdeni vele. Újra és újra megfogadta, hogy a jövőben, az új kapcsolatában másképp fog cselekedni, de valahogyan mindig félre siklott a történet, és az apa stílusát követve, ugyan csak egyedül maradt.

Háromszor ülés elég volt ahhoz, hogy az élete megváltozzon. Bő egy hét leforgása alatt, ma már sokkal kiegyensúlyozottabb lett, ami a családi életben is megnyilvánul. Az apa az ő változásának köszönhetően teljesen lenyugodott, és az Ő szavaival élve, olyan, mintha nem is ugyan abba a családba menne haza. A Lélek Reform programnak köszönhetően, feloldottuk azokat a sérelmeket, ami már generációk óta öröklődött a családban, és ezzel az oldással a szülei kapcsolata is pozitív változásnak indult. Ez is azt tükrözi, hogy a mi változásunk miképpen hat a környezetünkre.

Annyira jó érzés volt a számomra hallani ezeket a pozitív változásokat, amit háromszori beszélgetéssel értünk el, a Lélek Reform Elengedési programjával.

 

Hálásan köszönöm az életnek, hogy összehozott minket, és hálás vagyok magamnak is, hogy felismertem a lelkem hangját, és volt bátorságom a segítségedet kérni.

Valóban nagyon el voltam keseredve az élethelyzetemet illetően, és hatalmas lelki fájdalom volt, amit éreztem. De hála neked, ma már csak egy emlék, hiszen az én változásommal, a családom is változott. Az apukám olyan szinten lett más ember, hogy nem lehet rá ismerni. Olyan érzésem van, mintha nem is abba a családba mennék haza, mint pár hete. Addig nem is igazán hittem abban, hogy ha én változom, akkor a környezetemben élők is változnak, míg amíg a saját életemben meg nem tapasztaltam volna. Hihetetlen jó élmény ez a fajta megtapasztalás. Megértettem, hogy mi miért történt, illetve történik az életemben, és ma már ura vagyok az érzéseimnek. Hatalmas megkönnyebbülést érzek, amit látványosan tükröz a környezetem is. Olyan csodás érzés szeretni Önmagam, amit talán eddig soha nem tapasztaltam meg. Annyira berögzült, bevésődött az életembe az, hogy mennyire értéktelennek éreztem magam, hogy mennyire nem vagyok szerethető, hogy naponta ennek az elvárásnak feleltem meg. Folyamatosan okoltam magam és csak a hiányosságaimra összpontosítottam. Viszont ma már, tudom, hogy ez a gondolat nem is az én gondolatom volt. Ma már teljesen más módon közelítem meg az életem, és örömmel ismerem el az értékeimet.

 

 

Ha kíváncsi vagy, hogy mit nyújt a Lélek Reform program, akkor ezen a linken megtekintheted. http://lelekreform.blog.hu/2016/11/07/ezzel_a_modszerrel_valora_tudod_valtani_az_almaidat

Itt pedig Rólam olvashatsz, hogy egy kicsit jobban megismerj http://lelekreform.blog.hu/2016/10/07/bemutatkozas_9268

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekreform.blog.hu/api/trackback/id/tr5612142485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása