Lélek Reform

Lélek Reform

Hihetetlen felismerésben lett részem

2019. január 06. - Lélek Reform

Már több mint 20 éve Életmód tanácsadással és energiákkal dolgozom. Hosszú ideig Jóslással próbáltam utat mutatni a hozzám fordulóknak, de ma már sokkal jobb eszköz, eszközök van a birtokomban ahhoz, hogy segíteni tudjak azoknak a személyeknek, akik keresik a megoldásokat a problémáikra. Rengeteg pozitív visszajelzést kapok, a Lélek Reform programban részt vett személyektől, a Csodakarkötőt viselőktől és most a Nagy átalakulás nevű társasjátékomban résztvevő játékosok is nagyon pozitív, életüket meghatározó felismerésekről számolnak be. Boldog vagyok, hogy különböző módon tudok segíteni azoknak a személyeknek, akik azért keresnek fel engem, hogy saját kezükbe vegyék az életüket, és megoldást találjanak azon helyzetekre, amik elakadásként vannak jelen az életükben. Most megosztok veletek véleményeket azoktól a kedves játékosoktól, akiknek lehetőségük volt ezzel a csodálatos társasjátékkal játszani.

Andrea visszajelzése a játékról:

Andival már nagyon régóta ismerjük egymást, és többször is dolgoztunk már az életemben jelenlévő helyzetek megoldásán. Amikor először hallottam a társasjátékról, azonnal azt éreztem, hogy én is részt akarok venni benne. Nem volt kérdés a számomra az, hogy ha Andi azt mondja, hogy jó, akkor azt kétségbe vonjam az állítását, hiszen eddig minden úgy történt ahogyan azt mondta nekem. A Csodakarkötő is meghozta az életemben a várt csodát, ezért hát "játszottunk egyet". 

Döbbenetes felismeréseket szereztem magammal, a helyzettel, a gondolkodásmódommal és a kérdésemmel kapcsolatban, ami a munkámról szólt. Elő jöttek azok a dolgok, hogy milyen félelmeim vannak amik visszatartanak engem abban, hogy teljes mértékig i tudjak teljesedni benne. Megmutatta nekem a játék, hogy min kellene változtatnom ahhoz, hogy a céljaimat elérjem. Olyan megdöbbentő volt a számomra, hogy minden körben a kérdésemnek megfelelő válaszokat kaptam,  hogy azóta is nem teljesen tudom a dolgot hova tenni. Ez a játék megerősített engem abban, hogy az életben nincsenek véletlenek, amit a kérdésemre kapott válaszok is igazolnak. Csodálatos élményben volt részem, és nagyon sok felismerésre tettem szert magammal kapcsolatban. Hálásan köszönöm neked Andi, hogy részt vehettem a "játékodban" amiben minden területen nyertes vagyok!

Szeretettel Andrea

Fruzsi visszajelzése a játékról

Kedves Mindenki!
A mai nap resztvettem Andival a Tarsasjatekban, amit ketten jatszottunk es en Parkapcsolati temaval kapcsolatban szerettem volna megtudni tobbet magamrol.
A jatek hihetetlenul erdekes, szovevenyes es rendkivul osszetett, kulonbozo szinteken (fizikai, erzelmi, ertelmi es szellemi) vizsgalja meg az adott kerdest, temat. Nagyon tetszett, hogy olyan kerdesekre segitett valaszt adni, amikre regota keresem a valaszt es olyan problemakra, akadalyokra vilagitott ra, amikrol nem is tudtam, hogy utamat alljak.
Hihetetlen felismeresek voltak a jatek majdnem 3 oraja alatt, szinte mintha az egesz eletemrol tukrot tartottak volna elem, amin keresztul jobban megvizsgalhattam magam es magat az alapveto kerdest, ami foglalkoztatott.
Oriasi elmeny volt, nagyszeru jatek es hihetetlenul kitisztultak dolgok a fejemben! Koszonom Andi, hogy segitettel ebben a kalandban vegigmennem! :)

Gabriella visszajelzése a játékról:

Kedves Andi! A társasjáték nagyon jó volt, élveztem minden percét. A lapok tényleg azokra mutattak rá, amik a megoldandó feladatok és olyan dolgokban adtak bizonyságot számomra, amelyet éreztem, hogy változtatnom kell, de mégse mertem cselekedni. Köszönöm ezt a fantasztikus lehetőséget!

a_csoda_benned_van.png

Kereskedelemben még nem kapható, de neked most lehetőséget adok arra, hogy tudatosan az én segítségemmel megváltoztasd az életed azon helyzetét, amelyet eddig nem tudtál megoldani, illetve ha céljaidat eddig nem tudtad megvalósítani.

Bizonyára neked is vannak olyan helyzetek az életedben, amiket meg szeretnél oldani, de nem tudod, hogy hogyan tovább. Ebben van a segítségedre az a játék.
"Játszunk" együtt és rátekinthetsz életedre és szerzett tapasztalataidra, megtudhatod, hogy hogyan reagálsz és azt is, hogy saját fejlődésed érdekében hogyan használhatod a megszerzett ismereteket. A játék folyamán egyre jobban tudatára ébredsz saját erőidnek, és olyan fontos leckét kapsz, amelyek elmélyíthetik tudásodat arról, hogyan működsz fizikai, érzelmi, értelmi és szellemi szinten.
Ez a játék előhívja kreativitásod, ráébreszt erőidre és lehetőségeidre.
A saját otthonodból is kényelmesen tudsz velem játszani, ami minimum 2 órahosszát vesz igénybe. A játékról felvétel fog készülni, amit elküldök neked, és így bármikor vissza tudod nézni.

Ha úgy érzed, kezedben akarod tartani életed, és elakarod érni a célod, vagy megoldást akarsz találni egy problémádra, akkor keress meg bátran, és "játszunk" együtt.

Ha kíváncsi vagy te is az életedben felmerülő helyzet megoldására, akkor írj rám bátran ezen az oldalon: https://www.facebook.com/Lelekmantra/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekreform.blog.hu/api/trackback/id/tr914540216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása