Lélek Reform

Lélek Reform

Mert Te is megérdemled azt, hogy boldogabb életet élj

2018. július 09. - Lélek Reform

Az én hivatásom a segítségnyújtás, fényt viszek az emberek életébe. A munkán során energiákkal dolgozom, és büszkén mondhatom el, hogy nagyon sok családban jelen van a kezem munkája, amiről folyamatosan értesítéseket kapok. Imádom a levelesládámat nyitogatni, hiszen a levelek, amiket kapok, túlnyomó többsége sikertörténetekről szólnak.

Több mint 20 éve nyújtok segítséget a hozzám fordulóknak, és nem nagyon tudok olyan életterületet említeni, amivel ne lett volna eddig dolgom. Büszke vagyok a munkámra, hiszen a megrekedt, kilátástalan helyzetekre szinte azonnal megtalálom a megoldás különböző formáját. Nagyon sokáig, csak a Lélek Reform program keretein belül adtam segítséget, de ma már a nagyon hatékonyan működő Csoda karkötőkkel is van lehetőségem jobbá tenni az emberek életét. Több százan viselik már a Csoda karkötőimet, amik személyre szabott programozással készülnek, így válik egyedivé, így lesz azonos azzal a személlyel, aki a kezén viseli. Nem csak egy ásványékszerről van szó, hiszen az Univerzum energiái segítik a karkötő viselőjét abban, hogy a megrekedt élethelyzetek jelentős pozitív változáson menjenek keresztül.

lelek_reform_4.png

Csodák csodájára működik! Ezekről a sikertörténetekről olvasok szinte minden egyes üzenetben. A leveleim elolvasása után, este mindig szárnyalok, hiszen engem is nagyon feltölt a sok pozitív visszajelzés.

lelek_reform_5.png

Most említenék jó pár sikertörténetet:

- A fali órám már pár éve nem működött. Amikor a kezemre húztam a karkötőt, elindult az óra, ami azóta is működik, és hatalmas hitet adott nekem, hogy igen is vannak még Csodák :-) Ámultam, amikor ez megtörtént <3
- Váratlanul kaptam 500000.- Ft-ot :-)
- Nyertem egy Római utat <3
- Tökéletesen jól érzem magam, és a sok csillagos vérképem egy hónap alatt csillagmentessé változott. Az orvosom is meg volt döbbenve a jó eredményemen. :-)
- Már több éve nem tudok aludni, és amióta a karkötő a kezemen van, végig alszom az éjszakát. :-)
- Beköszöntött az életembe a régen várt szerelem. <3

- Hosszú ideje éltem együtt a párommal, és titkos vágyam volt, hogy egyszer majd megkéri a kezem. A karkötő programozását erre kértem, amiről természetesen nem szóltam a szerelmemnek. 2 hete viseltem a Csoda karkötőt, és a Kanári szigeteken az újamra került az áhított karikagyűrű. El sem tudom mondani, hogy mennyire boldog vagyok.
- Sikerült autóvezetésből elsőre levizsgáznom. ;-)
- Pánik beteg vagyok, és amióta a kezemen van a Csoda karkötő azóta hihetetlen nyugalmat érzek és végre ura vagyok az életemnek.
- A folyamatos feszültség, aggodalom teljesen eltűnt az életemből amióta a karkötőt viselem. :-)
- Nyertem a lottón nagyobb összeget. Kirándulni voltunk egy baráti társasággal Bécsben, és egy kaparós sorsjegyen nyertem 3000 Eurót. Soha nem nyertem még semmit, és ez az összeg minden álmomat fölülmúlta:-
- Nagyon régóta akartam munkahelyet váltani. Tudtam, hogy mi lenne az, amit csinálni szeretnék, de valahogyan eddig nem jött össze. A karkötőt 3 hete viseltem és láss Csodát megkaptam az álmaim munkáját. :-)
- Megnyertem az álmaim sportversenyét és a dobogón engem ünnepelt mindenki. :-) <3
- Amióta a Csoda karkötőt hordom, a daganatom gyógyszeres kezelés nélkül zsugorodik, az orvos is ledöbbent a vizsgálatkor. :-)

Ha szeretnél te is, akkor a Lélek Reform oldalon üzenetben ezt megteheted! https://www.facebook.com/LelekReform/

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekreform.blog.hu/api/trackback/id/tr4514101687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása